Enterprise S1
miesiąc / netto
|
Enterprise S2
miesiąc / netto
|
Enterprise S3
miesiąc / netto
|
Enterprise S4
miesiąc / netto
|
|
Cechy sklepu internetowego | ||||
---|---|---|---|---|
Ilość produktów | 150 000 | 175 000 | 200 000 | 200 000 |
Prowizja od sprzedaży | 0% | 0% | 0% | 0% |
Ilość administratorów | 25 | 30 | 35 | 40 |
Automatyczne integracje z 351 hurtowniami w tym dropshipping Moduł integracji z hurtowniami jest modułem dodatkowym, opłata zgodna z cennikiem modułu. | Opcja dodatkowa | Opcja dodatkowa | Opcja dodatkowa | Opcja dodatkowa |
Allegro - Automatyczna integracja |
Poznaj szczegóły |
Poznaj szczegóły |
Poznaj szczegóły |
Poznaj szczegóły |
Aplikacja Mobilna - (Nowość) | ||||
Liczba skrzynek e-mail w domenie | 5 | 6 | 7 | 8 |
Możliwa ilość języków i walut Domyślny język to język polski, nie można go usunąć. Tłumaczenia języków w sklepie klient wykonuje na własną rękę. Oprogramowanie posiada wbudowany translator który dokonuje tłumaczenia tylko i wyłącznie panelu administracyjnego. | 6 | 6 | 6 | 6 |
Bezpłatne i nieograniczone wsparcie konsultantów (infolinia, e-mail) | Mail, infolinia | Mail, infolinia | Mail, infolinia | Mail, infolinia |
Serwer dla sklepu i domeny | ||||
Szablon sklepu RWD | ||||
Przeniesienie Twojego sklepu do Sky-Shop.pl Darmowe przeniesienie dotyczy wybranych platform sklepowych. Darmowe przeniesienie możliwe jest przy płatności na rok z góry. Przy krótszym okresie abonamentowym przeniesienie jest odpłatne - Przed zakupem usługi skontaktuj się z nami w celu ustalenia warunków, szczegółów i możliwości przeniesienia sklepu. |
||||
Certyfikat SSL w cenie Certyfikat SSL jest instalowany dla sklepów które wykupiły abonament na okres 1 roku. Certyfikat SSL ma ważność 1 roku i po roku jest odnawiany bezpłatnie w przypadku zakupu abonamentu który oferuje go w cenie. Wartość Certyfikatu SSL to 190 zł | ||||
Mini Księgowość Sky-Shop Sky-Shop posiada mini system księgowy który umożliwia wystawianie bezpośrednio z panelu administracyjnego sklepu: Faktury VAT, Faktury Proformy, Korekty, Rachunki bez VAT, zestawienia faktur itd. | ||||
Integracje zewnętrzne | W abonamencie dostępne są integracje zewnętrzne takie jak: Allegro, brokerzy, kurierzy, porównywarki cen, bramka płatności Sky-Pay i, systemy księgowe online oraz pozostałe integracje które oznaczone są jako bezpłatne i dostępne w tym pakiecie zgodnie ze szczegółowym cennikiem. Aby korzystać z integracji z hurtowniami należy wykupić moduł integracji z hurtowniami. | W abonamencie dostępne są integracje zewnętrzne takie jak: Allegro, brokerzy, kurierzy, porównywarki cen, bramka płatności Sky-Pay i, systemy księgowe online oraz pozostałe integracje które oznaczone są jako bezpłatne i dostępne w tym pakiecie zgodnie ze szczegółowym cennikiem. Aby korzystać z integracji z hurtowniami należy wykupić moduł integracji z hurtowniami. | W abonamencie dostępne są integracje zewnętrzne takie jak: Allegro, brokerzy, kurierzy, porównywarki cen, bramka płatności Sky-Pay i, systemy księgowe online oraz pozostałe integracje które oznaczone są jako bezpłatne i dostępne w tym pakiecie zgodnie ze szczegółowym cennikiem. Aby korzystać z integracji z hurtowniami należy wykupić moduł integracji z hurtowniami. | W abonamencie dostępne są integracje zewnętrzne takie jak: Allegro, brokerzy, kurierzy, porównywarki cen, bramka płatności Sky-Pay, systemy księgowe online oraz pozostałe integracje które oznaczone są jako bezpłatne i dostępne w tym pakiecie zgodnie ze szczegółowym cennikiem. Aby korzystać z integracji z hurtowniami należy wykupić moduł integracji z hurtowniami. |
Pakiet korzyści | ||||
Zgodność z RODO | ||||
SpeedCache i protokół HTTP/2 - Szybkie działanie sklepu Zastosowanie technologii Cache'ującej SpeedCache oraz protokołu HTTP/2 na infrastrukturze serwerowej sklepu, powoduje przyspieszenie działania i wielokrotnie szybsze wczytywanie się sklepu. |
||||
Produkt Dnia | ||||
Program Lojalnościowy | ||||
Grupy Rabatowe | ||||
Monitoring porzuconych koszyków | ||||
Raporty Sprzedaży |
Prowadzisz lub zamierzasz otworzyć hurtownię internetową?
Zapoznaj się z możliwościami modułu B2B.
Potrzebujesz indywidualnej grafiki, dodatkowych
skrzynek lub Certyfikat SSL? Sprawdź nasze usługi
Poznaj nasze moduły dodatkowe usprawniające
działanie Twojego sklepu internetowego
![]() |
Zdobywca podium w konkursie Ekomers 2016 za najlepszą platformę sklepową |
Czy założenie sklepu testowego do czegoś zobowiązuje?
Nie. Rejestracja, założenie sklepu testowego nie zobowiązują do niczego. Jednak kiedy minie okres testowy, a Klient nie zdecyduje się na opłatę, możemy usunąć sklep testowy bez zachowania kopii jego zawartości.
Czy pobierana jest prowizja od sprzedaży?
Nie pobieramy żadnych ukrytych prowizji.
Czy zobowiązuje mnie jakaś umowa?
Nie. Płatność jest pobierana z góry za określony czas (1, 3, 12 lub 24 miesiące). Po tym okresie Klient decyduje czy będzie płacił za kolejny okres, czy nie.
Jakie są dodatkowe opłaty?
Nie ma żadnych ukrytych opłat w abonamencie sklepu. Dodatkowe opłaty pobieramy tylko za usługi dodatkowe oraz specjalne zlecenia, na przykład stworzenie dodatkowej funkcjonalności sklepu.
Czy po upływie okresu testowego znikną wprowadzone produkty lub inne ustawienia?
Nie, jeśli sklep zostanie opłacony, zostanie automatycznie przełączony w tryb abonamentowy, zachowując wszystkie wprowadzone dane, w tym: ustawienia, produkty, zamówienie.
Inaczej sytuacja wygląda, kiedy mimo zakończenia okresu testowego sklep nie zostanie opłacony - wtedy po 14 dniach od daty zakończenia testowania sklep zostaje usunięty z naszego systemu.
Czy można stworzyć własną szatę graficzną?
Tak, można to wykonać zlecając nam lub innej firmie.
TUTAJ znajduje się cennik projektów graficznych.
Czy można mieć skrzynkę e-mail w domenie sklepu?
Tak. Skrzynka e-mail jest zakładana na naszym serwerze automatycznie wraz ze sklepem, w domenie którą posiada Klient. Ze skrzynki można korzystać przez nasz WebMail lub za pomocą programu pocztowego działającego na komputerze lub podłączyć ją pod już istniejący inny adres e-mail np. w webmailu Gmail.
Aby założyć skrzynki e-mail należy zastosować kroki wskazane w poniższej instrukcji. Skrzynki są możliwe do założenia tylko wtedy, gdy sklep został opłacony i przekształcony w abonament.
Czy otrzymam Fakturę VAT za zakupione usługi?
Tak. Wystawiamy Faktur VAT za wszystkie zakupione usługi w Sky-Shop w momencie opłacenia zamówienia.
Czy mogę zmienić pakiet abonamentowy w trakcie jego trwania?
Tak. Możesz zmienić pakiet abonamentowy w trakcie jego trwania ale tylko na wyższy pakiet. W takiej sytuacji wyliczana jest róznica dopłaty pomiędzy pakietami za pozostały okres abonamentowy. Zmiana pakietu abonamentowego na niższy możliwa jest po zakończeniu wykupionego okresu abonamentowego aktualnego pakietu.
Czy mogę zwiększyć/zmniejszyć ilość produktów w dowolnym momencie?
W każdym momencie możesz zwiększyć limit ilości produktów w sklepie, wykupując interesujący Cię limit produktów poprzez panel zamawiania w koncie klienta.
Zmniejszenie ilośći produktów możliwe jest podczas przedłużania okresu abonamentowego sklepu.
Czy dokumenty RODO są niezbędne w sklepie internetowym i skąd je wziąć?
Podczas sprzedaży, działań marketingowych, a nawet odpowiadania na pytania zadawane przez klientów przetwarzasz dane osobowe. Zobowiązuje Cię to do przestrzegania przepisów RODO. W sklepie internetowym jasne określenie zasad zabierania i przetwarzania danych oraz zamieszczenie checkboxów dla zgód dodatkowych to jedna z najważniejszych kwestii. Dlatego rekomendujemy skorzystanie z pakietu dokumentów RODO przygotowanego przez zespół prawników z Dokrates.pl, w którym zawarto:
Dodatkowo otrzymasz dostęp do webinaru i materiałów informacyjnych o RODO – publikowanych przez Legal Geek.
Więcej informacji znajdziesz we wpisie: „Jak dostosować sklep internetowy do RODO?”.
założonych sklepów internetowych
doświadczenia w e-commerce
dostępnych funkcji
stabilności oprogramowania