Konto pocztowe dla sklepu na Sky-Shop Poczta

Przez naszą pocztę „Sky-Shop Poczta” będziesz mógł obsługiwać całą swoją korespondencję pod swoją domeną. Webmail posiada bogatą funkcjonalność pozwalającą zarządzać korespondencją w komfortowy sposób.

email w domenie sklepu

Poczta we własnej domenie

W Sky-Shop możesz założyć i posiadać skrzynki we własnej domenie.

ochrona przed spamem email

Filtry antyspamowe

Sky-Shop posiada rozbudowane filtry antyspamowe dzięki czemu Twoje wiadomości są bezpieczne.

poczta sklepowa z dostepem online

Dostęp online!

Do swojej poczty zalogujesz się z dowolnej przeglądarki oraz przez swojego klienta pocztowego.

tworzenie kopii zapasowych wiadomosci

Kopie bezpieczeństwa

Twoja poczta jest bezpieczna – wykonujemy codzienne kopie zapasowe.

Cennik:

  • Rok (-30%)
  • Pół roku (-15%)
  • Kwartał

Sky-Shop poczta Free

0 zł/msc.
W cenie abonamentu sklepu
  • Ilość skrzynek e-mail: Zależna od pakietu sklepu
  • Wielkość skrzynki: 4 GB/szt
  • Skrzynki w Twojej domenie
  • Aliasy pocztowe
  • Brak reklam
  • Webmail online
  • Dostęp przez IMAP
  • Autoresponder
  • Kalendarz
  • Książka adresowa
  • Zaawansowane funkcje i reguły

Sky-Shop poczta 5

39 zł/msc.
Przy płatności za rok
Wybieram
45 zł/msc.
Przy płatności za pół roku
Wybieram
49 zł/msc.
Przy płatności za kwartał
Wybieram
  • Ilość skrzynek e-mail: 5 szt.
  • Wielkość skrzynki: 4 GB/szt
  • Skrzynki w Twojej domenie
  • Aliasy pocztowe
  • Brak reklam
  • Webmail online
  • Dostęp przez IMAP
  • Autoresponder
  • Kalendarz
  • Książka adresowa
  • Zaawansowane funkcje i reguły

Sky-Shop poczta 10

69 zł/msc.
Przy płatności za rok
Wybieram
75 zł/msc.
Przy płatności za pół roku
Wybieram
79 zł/msc.
Przy płatności za kwartał
Wybieram
  •  Ilość skrzynek e-mail: 10 szt.
  • Wielkość skrzynki: 4 GB/szt
  • Skrzynki w Twojej domenie
  • Aliasy pocztowe
  • Brak reklam
  • Webmail online
  • Dostęp przez IMAP
  • Autoresponder
  • Kalendarz
  • Książka adresowa
  • Zaawansowane funkcje i reguły

Sky-Shop poczta 20

129 zł/msc.
Przy płatności za rok
Wybieram
135 zł/msc.
Przy płatności za pół roku
Wybieram
139 zł/msc.
Przy płatności za kwartał
Wybieram
  • Ilość skrzynek e-mail: 20 szt.
  • Wielkość skrzynki: 4 GB/szt
  • Skrzynki w Twojej domenie
  • Aliasy pocztowe
  • Brak reklam
  • Webmail online
  • Dostęp przez IMAP
  • Autoresponder
  • Kalendarz
  • Książka adresowa
  • Zaawansowane funkcje i reguły

Usługa dostępna tylko dla sklepów działających na Sky-Shop

Podane ceny są cenami netto do których należy doliczyć podatek VAT.

Najczęściej zadawane pytania:

1. Jak założyć konto e-mail?

Konto e-mail jest możliwe do założenia w zewnętrznej domenie podpiętej do sklepu (instrukcja dodania domeny znajduje się tutaj). W celu jego utworzenia należy przejść do menu Konfiguracja -> Hosting -> Skrzynki e-mail i dodać konto za pomocą przycisku “Nowa skrzynka” (1).

W formularzu dodawania konta należy wpisać nazwę konta (2), wybrać domenę z listy podpiętych do sklepu (3) i podać hasło, które będzie służyło do logowania. Hasło można później zmienić przez panel administracyjny z poziomu listy kont lub przez webmaila.

Po zatwierdzeniu formularza za pomocą przycisku “Zapisz” (4) konto zostanie utworzone na serwerze i pojawi się na liście dostępnych skrzynek e-mail.

Instrukcja skrzynka e-mail

2. Jak skonfigurować skrzynkę e-mail?

Ze skrzynki e-mail, która jest założona na naszym serwerze, można korzystać przez nasz WebMail (w którym jest możliwość zmiany hasła) lub konfigurując dane do połączenia w dowolnym programie pocztowym np: Outlook, Windows Live Mail, Thunderbird.

Można też korzystać, dołączając skrzynkę do innej skrzynki pocztowej. Taką możliwość oferuje większość operatorów skrzynek. Instrukcje dla: InteriiOnetuGmaila
Jest też możliwość prostego przekierowania skrzynki na naszym serwerze na dowolnie wskazany inny adres e-mail, wtedy Klienci będą widzieć skrzynkę z naszego serwera, jednak przy odpowiadaniu Klienci zobaczą e-mail, na który było przekierowanie. Przekierowanie można dodać zgodnie z instrukcją.

W obu przypadkach trzeba odpowiednio skonfigurować dane do połączenia: login, hasło otrzymane od nas oraz:

  • Adresy serwerów poczty przychodzącej i wychodzącej: mail.sky-shop.pl
  • Poczta przychodząca (IMAP): 143 (port 993 dla szyfrowania TLS)
  • lub POP3: 110 (dostępne szyfrowanie TLS)
  • Poczta wychodząca SMTP: 587 (dostępne szyfrowanie TLS) 465 (szyfrowanie SSL)

Uwierzytelnianie normalnym hasłem.
Serwer poczty wychodzącej wymaga uwierzytelniania.

UWAGA! Podane porty są standardowe i w wiekszości ustawień nie trzeba ich zmieniać, a programy pocztowe powinny automatycznie wykryć ustawienia.

3. Jak włączyć przekierowanie wiadomości?

Przekierowanie wiadomości przychodzących można włączyć po zalogowaniu do Webmaila po przejściu do panelu zarządzania skrzynką.

Przekierowanie wiadomości

W celu ustawienia przekierowania przejdź do sekcji Poczta (1) -> Zmień ustawienia konta pocztowego (2) -> Przekierowanie (3). Następnie włącz przekazywanie wiadomości (4) i wprowadź adres e-mail do przekierowań (5).

Ustawienia poczty

Przekierowanie wiadomości w poczcie

WAŻNE: Wpisz każdy adres w nowym wierszu lub oddziel je spacją, przecinkami lub średnikami. 

4. Jak skonfigurować sklep z zewnętrznym kontem e-mail?

Najważniejszą rzeczą, braną pod uwagę przez mechanizmy ochrony antyspamowej jest zgodność adresu nadawcy i serwera, z którego wysyłana jest wiadomość. Aby wiadomości były prawidłowo dostarczane do większości odbiorców, domena nadawcy musi znajdować się na tym samym serwerze, z którego fizycznie jest wysyłana.

Sklep domyślnie wysyła e-maile z serwera Sky-shop więc w przypadku wykrycia próby wysyłki wiadomości z zewnętrznej skrzynki, aby zwiększyć prawdopodobieństwo jej prawidłowego dostarczenia, system sklepu automatycznie podmienia adres nadawcy na: demo@sky-shop.pl.

Jeżeli jednak sklep ma wysyłać e-maile, przedstawiając się jako skrzynka na innych serwerach, to konieczne jest zezwolenie naszym serwerom e-mail na wysyłanie w imieniu Twojej domeny.
W tym celu konieczne jest dodanie do już istniejącego rekordu TXT spf treści: include:_spf.sky-shop.pl

Rekord ten znajdziesz w strefie DNS swojej domeny (w panelu operatora domeny, u którego ją utrzymujesz (najczęściej tam, gdzie została zakupiona)).

Jeżeli nie czujesz się na siłach, aby samodzielnie zmienić ten wpis skontaktuj się z pomocą swojego rejestratora domeny w celu uzyskania stosownych instrukcji.

WAŻNE: Sky-shop nie gwarantuje prawidłowego działania zewnętrznych skrzynek, ani nie świadczy wsparcia w przypadku wystąpienia ewentualnych problemów z dostarczaniem wiadomości przez konta założone na innych serwerach.

5. Jak dodać reguły dla wiadomości e-mail?

Zaloguj się do panelu webmail i przejdź do zakładki Ustawienia (w prawym górnym rogu).

Ustawienia wiadomości email

Wybierz sekcję Filtry, a następnie kliknij w ikonę plusa w kolumnie Filtry w celu utworzenia nowej reguły.

Filtry wiadomości email

Nadaj nazwę filtra, która będzie intuicyjna dla Ciebie. Zdefiniuj kryteria przydzielania wiadomości do danego filtra oraz ustal działanie przenoszenia wiadomości do konkretnego folderu.

Definicja filtra

6. Jaki jest dzienny limit wysyłanych wiadomości

Limity wysyłanych wiadomości przez skrzynkę e-mail wynoszą:
– 100 maili na godzinę dla pojedynczej domeny,
– 50 maili na godzinę dla konkretnej skrzynki e-mail.

W limity nie są wliczane wiadomości systemowe, czyli te,  które wysyła system np. automatycznie po złożeniu zamówienia itp

7. Czy można mieć skrzynkę e-mail w domenie sklepu?

Tak. Skrzynka e-mail jest zakładana na naszym serwerze automatycznie wraz ze sklepem w domenie, którą posiada Klient. Ze skrzynki można korzystać przez nasz WebMail lub za pomocą programu pocztowego działającego na komputerze albo podłączyć ją pod już istniejący inny adres e-mail np. w webmailu Gmail.

Aby założyć skrzynki e-mail, należy zastosować kroki wskazane w poniższej instrukcji. Skrzynki są możliwe do założenia tylko wtedy, gdy sklep został opłacony i przekształcony w abonament.

Jak skonfigurować skrzynkę?

Co sądzą o nas nasi klienci?

Przed dokonaniem wyboru testowałem różne platformy i ostateczny wybór pad na Sky-Shop.pl, bez żadnego doświadczenia informatycznego samodzielnie skonfigurowałem cały sklep, co świadczy o łatwości obsługi platformy i jej przyjaznej budowie dla użytkownika, poza tym do wszystkiego są instrukcje w formie artykułów lub nagrań wideo a kontakt telefoniczny z działem technicznym jest bez zarzutu. Sky-Shop.pl współpracuje z wieloma partnerami i dla swoich klientów wynegocjował dużo promocji na korzystanie z ich usług np.: InPost, Senuto, BlueMedia itp. co świadczy o dbałości o klienta.

fornails.pl

Polecam gorąco platformę Sky-Shop każdemu, kto pragnie mieć swój sklep internetowy. Intuicyjna, prosta w obsłudze, olbrzymia ilość integracji z hurtowniami. To wszystko sprawia, że prowadzenie sklepu jak i nawiązywanie kontaktu z hurtowniami jest ułatwione do maksimum. Platforma jest także na bieżąco aktualizowana, przez co systematycznie pojawiają się nowe możliwości do wykorzystania przy prowadzeniu sklepu. Dużą zaletą jest także sprawny kontakt z pracownikami Shy-Shop, którzy nigdy nie zostawili mnie bez pomocy 🙂

nowoczesnedekoracjedodomu.pl

(…) Jako że mam wykształcenie informatyczne wybierałem pomiędzy darmową platformą OpenSource a platformą typu sky-shop.pl. Wybór padł na sky-shop.pl, dzięki temu czas który przeznaczyłbym na konfigurację wszystkich podstawowych funkcjonalności sklepu (np. integracja z hurtowniami, funkcjonalności komunikacji z klientem) mogłem przeznaczyć na promocję sklepu 🙂 Gorąco polecam sky-shop.pl, który pozwala skupić się na prowadzeniu sklepu a nie na technicznych problemach z jego utrzymaniem 🙂

seniorlux.pl

Poznaj nasze opinie

Sky-Shop w liczbach:

70 000+

Założonych sklepów internetowych

11 lat

Doświadczenia w e-commerce

1200+

Dostępnych funkcji

Ponad 99%

Stabilności platformy

ZWYCIĘZCA ETRADE AWARDS za najlepsze oprogramowanie dla e-commerce
ZDOBYWCA PODIUM W KONKURSIE EKOMERS na najlepszą platformę sklepową
OTRZYMALIŚMY CERTYFIKAT CENEO świadczący o jakości oprogramowania według Ceneo
NAGRODA KONSUMENTA za wysoką jakość i zadowolenie Klienta