Jak zwrócić wpłatę za zamówienie dokonaną przez Sky-Pay?

Jeśli korzystasz z bramki płatności Sky-Pay, możesz zwrócić Klientowi pieniądze za zamówienie poprzez panel wpłat, do którego dostęp możesz uzyskać kontaktując się z operatorem płatności Sky-Pay z prośbą o przyznanie dostępu do takiego panelu dla Twojego sklepu.

Kontakt z operatorem płatności jest możliwy pod adresem mailowym: platnosci@autopay.pl

Szablon wiadomości:

Możesz skorzystać z poniższego szablonu wiadomości do operatora płatności Autopay celem uzyskania dostępu do panelu zwrotów.

WAŻNE — wiadomość należy skierować do Autopay z adresu e-mail, który był podawany podczas składania wniosku.

Dzień dobry,
Kontaktuję się z Państwem w sprawie uruchomionej bramki płatniczej Sky-Pay i chciałbym poprosić o dostęp do panelu z możliwością wykonywania zwrotów.
Dane mojego sklepu:
– Domena: [Wklej tutaj domenę swojego sklepu];
– NIP: [Wklej tutaj NIP swojej firmy];
Z góry dziękuję i pozdrawiam,
[Nazwa firmy]

Czy ten artykuł był pomocny: