Dlaczego nie mogę potwierdzić aplikacji Allegro?

W przypadku niepoprawnej konfiguracji może się zdarzyć, że postępując zgodnie z tym poradnikiem, nie będziesz w stanie potwierdzić dodanej do sklepu aplikacji Allegro.

1

W takiej sytuacji należy przejść pod adres apps.developer.allegro.pl, a następnie kliknąć przycisk “Szczegóły” (1) przy utworzonej aplikacji powiązanej ze sklepem.

2

Po wejściu w szczegóły utworzonej aplikacji sprawdź dane takie jak Client ID (1), Client Secret (2) oraz adres przekierowań (3) i porównaj je z danymi wprowadzonymi w sklepie w miejscu widocznym w następnym kroku.

3

W panelu administracyjnym przejdź do sekcji Integracje -> Portale sprzedażowe -> Allegro -> Konfiguracja -> Ustawienia konta Allegro (1).
W tym miejscu porównaj dane z poprzedniego kroku takie jak Client ID, Client Secret (2) oraz przejdź do Instrukcji konfiguracji (3) i porównaj adres przekierowań (4).
Jeśli któreś z pól Client ID lub Client Secret nie jest zgodne z danymi widocznymi w szczegółach utworzonej aplikacji po stronie apps.developer.allegro.pl należy je poprawić w tym miejscu (2), lub jeśli adres URI do przekierowań jest inny po stronie utworzonej aplikacji, należy edytować utworzoną aplikacje, aby był zgodny z tym widocznym w sklepie (4).

4

Po wprowadzeniu poprawnych danych w integracji potwierdź ponownie aplikację, postępując zgodnie z tym poradnikiem.

Czy ten artykuł był pomocny: