System sklepu posiada wbudowany moduł Piksel Facebooka, który można skonfigurować. Dzięki aktywacji modułu poprzez panel administracyjny sklepu Facebook będzie mógł mierzyć skuteczność reklam.
Do uruchomienia integracji konieczne jest posiadanie aktywnego piksela Meta, do którego utworzenia wymagane jest konto firmowe na Facebooku.
Jak utworzyć piksel Meta?
Przejdź na tę stronę, następnie naciśnij (+) Połącz dane.

W nowootwartym okienku wybieramy Internet (1) i przechodzimy Dalej (2).

Wybieramy nazwę swojego piksela, a następnie przechodzimy do Utwórz.

W tym momencie wybieramy sposób połączenia witryny. Wybieramy: Powiąż ręcznie (1) -> Piksel Meta i API konwersji (2) -> Dalej (3).

Teraz pozostało nam skopiować Identyfikator, który można znaleźć w Źródła danych (1) -> Wybór wcześniej utworzonego piksela, w naszym przypadku Sky-Shop (2) -> Ustawienia (3) -> kopiujemy Identyfikator zestawu danych (4).

Wprowadzenie konfiguracji w panelu administracyjnym
W celu aktywacji Piksela Facebooka należy przejść do sekcji Integracje → Facebook → Piksel Facebooka.
W pierwszym polu należy podać numer ID piksela Facebooka pobrany z managera pixeli oraz włączyć integrację (1).
W kolejnej sekcji należy wybrać zdarzenia, które mają być monitorowane w sklepie przez serwis zewnętrzny Facebook (2).
Po zakończonej konfiguracji należy zapisać zmiany (3).

Pixel umożliwia aktywację śledzenia następujących zdarzeń:
Purchase (zakup) – potwierdzenia zamówienia,
Lead (kontakt) – wysyłki zgłoszenia przez formularz kontaktowy,
CompleteRegistration – rejestracji nowego klienta,
InitiateCheckout (do kasy) – przejścia do podsumowania koszyka (przejście do kasy),
Search – wyszukiwania w sklepie,
ViewContent – wyświetlania strony produktu.
Przy aktywnym pixelu dla każdej niewymienionej powyżej strony aktywowane jest domyślne zdarzenie PageView.