Jak się zintegrować z Revhunter?

Revhunterem pozyskasz nowych kupujących i podniesiesz konwersję w Twoim e-sklepie. Dzięki kampaniom Audience Mailing dotrzesz do zupełnie nowych klientów, podobnych do Twoich obecnych kupujących, a dzięki Email Retargetingowi odzyskasz porzucone koszyki, nawet tych osób, które nie zostawiły swojego adresu email.

1

W celu integracji z Revhunterem przejdź do panelu administracyjnego swojego sklepu, a następnie przejdź do sekcji Integracje -> Własny kod JavaScript/HTML/CSS -> Body.
Wklej do tej sekcji kod, wygenerowany w panelu Revhuntera, w zakładce z integracjami, po wybraniu Sky-Shop, w punkcie 3.
Pamiętaj o zapisaniu zmian.

2

Następnie przejdź do sekcji Integracje -> Własny kod JavaScript/HTML/CSS -> Podczas finalizacji zamówienia (konwersja) i wklej tam kod, który wygenerujesz w panelu Revhuntera, w zakładce z integracjami, po wybraniu Sky-Shop, w punkcie 5.
Pamiętaj o zapisaniu zmian.

3

Przejdź teraz do sekcji Integracje -> Narzędzia Google -> Google Merchant Center.
Jeśli nie korzystasz z tej integracji, skonfiguruj ją, postępując zgodnie z tym poradnikiem.
Po poprawnej konfiguracji skopiuj adres do pliku porównywarki (1) i wklej skopiowany adres dla porównywarki w odpowiednie pole w panelu Revhunter, na ekranie integracji i zapisz zmiany.

Akceptacja ciasteczek z kategorii statystyki, marketing jest wymagana do poprawnego działania materiału wideo z Youtube.

Czy ten artykuł był pomocny: