Jak dodać mapkę Google do podstrony kontaktowej w sklepie?

Do podstrony kontaktowej w sklepie internetowym możesz dodać mapkę zawierającą Twój sklep stacjonarny. Dzięki tej funkcji możesz ułatwić swoim Klientom odnalezienie Twojego stacjonarnego sklepu na mapie.

Do uruchomienia mapki wymagane jest wcześniejsze uruchomienie i skonfigurowanie podstrony kontaktowej. Instrukcję tej konfiguracji znajdziesz pod tym adresem.

1

W celu uruchomienia mapki na podstronie kontaktowej przejdź do sekcji Konfiguracja -> Ustawienia wyglądu -> CMS – Zarządzanie treścią.
W tej sekcji kliknij ustawienia podstrony kontaktowej (1), a następnie wybierz moduł kontaktu (2) i jego ustawienia (3).

2

W tej sekcji uruchom mapkę (1).
Teraz konieczne jest uzyskanie linku do mapy prowadzącego do Twojej siedziby lub sklepu.
W tym celu przejdź pod ten adres i wyszukaj swój sklep.

3

Po znalezieniu swojego sklepu na mapach kliknij go i wybierz opcję Udostępnij (1), a następnie „Umieszczanie mapy” (2). Skopiuj widoczny HTML zaznaczonym przyciskiem (3), po czym wróć do panelu CMS w Twoim sklepie.

4

Skopiowany adres wklej w zaznaczonym polu (1), a następnie zapisz zmiany (2).

Rezultat

W rezultacie mapka z wybraną lokalizacją pojawi się na podstronie kontaktowej w Twoim sklepie.

Czy ten artykuł był pomocny: