Czy muszę pobrać wszystkie produkty z hurtowni?

Aby produkt został pobrany do systemu musi spełnić warunki, które zostały przez Ciebie określone w konfiguracji danej hurtowni. Jeśli produkt nie spełnia któregokolwiek z ustawionych warunków – nie zostaje pobrany.

Jeśli produkt zostanie pobrany, ale ręcznie go usuniesz, to system przy najbliższej aktualizacji pobierze go ponownie ponieważ nadal spełnia określone w konfiguracji warunki.

Nie ma możliwości wybrania konkretnych produktów, które będa pobierane lub nie. Mechanizm integracji z hurtowniami pozwala na pobranie całego asortymentu lub produktów z powiązanych kategorii.

Jeśli kategorie zostaną powiązane, a opcja “Pobieraj tylko z powiązanych kategorii” ustawiona zostanie na “Tak” – system pobierze tylko produkty z wybranych Przez Ciebie kategorii.

Instrukcję jak powiązać kategorie znajdziesz tutaj.

Czy ten artykuł był pomocny: