Aby dodać nowy produkt do sklepu, należy:
1. W panelu administracyjny sklepu wejść w zakładkę Produkty → Dodaj produkt.
2. Uzupełnić nazwę produktu i kliknąć „Zapisz”
3. Uzupełnić dane podstawowe:
Niezbędne elementy aby dodać produkt to minimum:
- Tytuł
- Opis
- Cena
4. Przejść do zakładki Kategorie (1) i zaznaczyć kategorie, w których widoczny ma być produkt (2).
5. W zakładce Zdjęcia przypisać obrazy, które znajdą się w galerii produktu.
6. Ostatnim, niezbędnym krokiem jest dodanie opisu produktu, w zakładce Opis (1). Zalecamy przygotowanie opisu w dwóch formach – skróconej, zawierającej jedynie tekst, dodawanej w polu „Opis skrócony” (2), oraz pełnej, którą można zredagować w edytorze znajdującym się w sekcji „Opis rozszerzony” (3). Warto zauważyć, że pełny opis może zawierać obrazy, pliki PDF i filmy (4), jego tworzenie jest możliwe za pomocą zwykłego tekstu oraz znaczników HTML (5), a wyglądem sekcji można zarządzać za pomocą edytora CSS (6).
7. Podczas edycji produktu można na bieżąco zapisywać pracę za pomocą przycisku “zapisz” (2) , ostatnią zapisaną wersję można zobaczyć klikając przycisk “Pokaż” (1).
Dowiedz się więcej na temat tworzenia opisów produktów które zwiększają sprzedaż – TUTAJ.