Pomoc & FAQ

Darmowe Webinary
Porady Sky-Shop
Pierwsze kroki w Sky-Shop.pl

Jak skonfigurować sklep z zewnętrznym kontem e-mail?

Najważniejszą rzeczą, braną pod uwagę przez mechanizmy ochrony antyspamowej jest zgodność adresu nadawcy i serwera, z którego wysyłana jest wiadomość. Aby wiadomości były prawidłowo dostarczane do większości odbiorców domena nadawcy musi znajdować się na tym samym serwerze, z którego fizycznie jest wysyłana.

Sklep domyślnie wysyła e-maile z serwera Sky-shop, dlatego zalecane jest korzystanie z dedykowanego konta w domenie sklepu (założenie poczty jest możliwe po przesłaniu mailowej dyspozycji). W przypadku wykrycia próby wysyłki wiadomości z zewnętrznej skrzynki, aby zwiększyć prawdopodobieństwo jej prawidłowego dostarczenia, system sklepu automatycznie podmienia adres nadawcy na: demo@sky-shop.pl .

Jeżeli jednak sklep ma wysyłać e-maile przedstawiając się jako skrzynka na innych serwerach to konieczne jest zezwolenie naszym serwerom e-mail na wysyłanie w imieniu Państwa domeny. Konieczne jest dodanie do już istniejącego rekordu TXT spf treść: include:_spf.sky-shop.pl
Jeżeli nie czują się Państwo na siłach aby samodzielnie zmienić ten wpis prosimy o kontakt z rejestratorem domeny w celu uzyskania stosownych instrukcji. 

WAŻNE: Sky-shop nie gwarantuje prawidłowego działania zewnętrznych skrzynek, ani nie świadczy wsparcia w przypadku wystąpienia ewentualnych problemów z dostarczaniem wiadomości przez konta założone na innych serwerach. 

Mikołajkowa promocja - Do końca promocji pozostało dni godzin minut sekund

Najbliższy webinar: Jak zacząć dropshipping i zdążyć na sezon sprzedażowy?